Shopaholic

Sitter o lyssnar Linda bengtzing .. Tung musik!!!;)

Har träffat min lilla Tessli idag, tog en kaffe och spendera mer pengar än vad man har råd med, Thats life as a shopaholic!!!

Tänkte slänga upp bilder på min shopping.. Men kommer inte in på sidorna, mitt internet är nämnligen inte okej!!
Men, för er med speciella storlekar i BHn, Rekomenderar jag LINDEX! Dom har fan alla storlekar.. Underbara. För första gången i mitt liv hitta jag en 70D!!

Sen något jag verkligen verkligen vill ha, ( Nu kommer jag ej på sidan så kan inte länka men) www.onepiece.no !!
Jumpsuit!! GIVE ME!!!! Underbara.. Detta önskar jag mig i julis!!:D:D

Kommentarer
Postat av: Catharina

Jag såg och den är säkert gratis :)

2010-11-01 @ 20:34:25
Postat av: Sofia

Nee absolut inte.. Men jag ska köpa en sån, underbara:D

2010-11-02 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0