SANNA GRATTIS! O Helgen<3

GRATTIIIS SANNA på 21 års dagen !!!:D
Igår gjorde vi grymma smörgås tårtor som ska ätas mums!

RÅ mysig söndag igår med förberedelser inför Sannas stora dag, nu är hon även laglig i USA !

Jobbade igår med, för sista gången för jag fick nog... Hejdå

Lördag: Jobbade till elva, sen mötte jag upp Tommy å vi satt å drack lite på trädgårn, sen blev de efterdrag hos mig.. Wow vi var 3 st hahahhaa:D Börjar bli en vana att vi är 3 st på efter fest hos mej.. HAhaha

Fredag: Wiiiie valborg i Uppsala Med mina fina tjejer Frida Gabbi åså träffa vi såklart Mathilda + falu gänget !

Kan berätta lite mer detaljerat om jag orkar sen.. ;) Bilder skas komma iaf !


Idag är en underbar dag ! Känner i hela kroppen.. Och idag kommer något jag väntat  länge på !!!:D:D Hoppas jag iaf.!! <3<3

Ne nu ska jag forts mysa med en kaffe mugg o Födelsedagsbarnet..xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0