Så KLAD!

På senaste har jag varit så väldans lycklig, folk börjar undra.. Varför är hon det?
Jag är så konstigt glad att min syster fråga om jag börjat med droger haha..
Och om jag var kär..
Nej jag har inte börjat med droger,
Nej jag är inte kär (bara i mig själv)
DET ÄR UNDERBARA VÅRKÄNSLOR!
Jag blir som en ko som släpps på sommar bete!! Sparkar rätt ut.. Hm:/ de där lät konstigt..
Sen har jag bara allt precis som jag vill ha det..

Underbart!

Vänta nu.. Varför tycker folk att de är konstigt att jag är så lycklig föresten? Brukar jag alltid vara sur o grinig annars eller?:P Jag är väl oftast glad?
Okej nu lkanske de är lite extra mycket.. Men ändå!:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du e för de mesta glad och positiv

2010-05-05 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0