Ingen känsla

Ingen känsla, ingen lust o ingen ork  att göra ett skit.. Så ist blir de skolarbete på en lördag kväll.. MMMmmmm Vad jag älskar mitt liv just nu..!
Come on.. Sofia sitta hemma å göra skolarbete en lördag kväll?? Vad hände?
Kul o läsa en plugghäst som sitter hemma på helgernas blogg.. Den här kan ju vara jätte intressant : IDAG: Ja jag pluggade matte, kom till skolan i tid, sen sov jag.. Intressant..
Dagen efter: Whoohoo jag fick MVG på mitt matte prov idag, gu vad roligt ! Idag ska jag spela kort med en vän.. Sen ska jag sova.

Dagen efter det: Ja gu nu är skolveckan över, så i helgen ska jag bara sitta hemma o plugga, kanske bygga en lådbil med min far o ett kortparti med min mamma..

Sen börjas de med att lägga upp intressanta bilder på dagens outfit o mig i glasögon..

MEN JAAAAA vad roligt!!!

Inte för jag har så mycket intressant att skriva annars heller, förutom att håna andra människor meen ja jag har varit ganska ointressant på senaste, skrivit bara för att skriva ; wiiie idag har jag gjort det där å det där.. Blablabla..
Ja jag ska komma på något kul..

Måste ha något slags tema på min blogg.. Vad för tema ?
Vet iaf att det ej ska vara tema : Vad jag gjort idag.
Eller tema:
Dagens outfit.
(även om båda kan komma upp någon enstaka gång)
Guasg*spy ljud* ursch ni vill inte veta vad jag just kände för smak i min mun....
tillbaka till sak..
Juste: tema.. Inte nå mode för de har alla andra.. O jag skiter totalt i för jag sätter inte på mig något som egentligen är fult men har det för att det är mode. Jag gillar bara snyggt mode helt enkelt.. O JAAAAA Jag hatar kork klackar och FÖR mönstrade kläder..

Jag ska tänka på saken.. Nu har vi iaf uteslutit vissa saker..

Hej då nu ska nerd Sofia nerda sig...
Jag måste skaffa en personlig nörd att ha tillgång till.. En som kan hjälpa en med dator och plugg. Som en mobil! HA EN EGEN NÖRD!!
Underbart!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till mvg. Att du inte sa något når vi träffades!! Jättebra av dej och jag visste ju att du e en toppentjej

2010-05-09 @ 09:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0