Idag idag idag

Solen skiner, God mat, underbart sällskap.. Måndag 3e maj underbar !!! Svin god smörgåstårta ala Sanna o Sofia !!

Nu ska jag dra ett blatte skämt.. Vilket jag har rättigheter till.. å spec Kurd/turk skämt..Here it goes:

Vet ni vad en kurd O Peter pan har gemensamt?
Svar:
- Båda kommer ifrån landet ingenstans



Varför kan man inte spela fotboll med turkar?
-Varje gång de får en
hörna öppnar de en pizzeria


HAHAHHAHAHAHAHA!!!

Skönt att vara hemma nu iaf.. Förra onsdagen åkte jag till Sanna, sov där, tors åkte till Uppsala till lördag, lördag sov jag hemma men ej ensam, igår sov hos Sanna..

Så äntligen hemma o kan fixa lite å bara mysa runt med tända ljus å ett stort fluffigt täckte !!
o Såklart med underbara !

MYYYS !

Idag: Älskar jag mitt liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0