I am getting married!

Så igår var ju en trevlig kväll ute med Sanna. Var på trädgårn.
Å jag träffade min älskade Andreas ute, blev överlycklig å när trädgårn stängde å vi stod utanför så ställde jag mig på knä framför honom och sa : Andreas, vill du gifta dej med mig i framtiden??
Å han svara ja, så nu har vi de avklarat !

Sen gick vi igenom regnet å fyfan vad de regna, ända upp till esplanaden, sminken rann in i munnen, smakade jävligt illa !!!
När vi kom fram så såg iaf jag ut som ett monster, svart i hela annsiktet, sprang in på toa de första jag gjorde innan jag gick å hälsade på folket. De var nog bäst, så jag inte skulle bli utslängd:D

Så hemma strax efter fyra...
Var en underbar kväll:D:D

Å ja, jag går ut för jag var på dåligt humör på dagen, å de finns INGENTING annat att göra..:/

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis :o)

2010-05-23 @ 17:17:35
Postat av: Monica

Åhh.. och jag som vill gå på bröllop ;)!

2010-05-25 @ 08:49:36
Postat av: Sofia

Nja Monica du kanske helt enkelt snor honom;D

2010-05-30 @ 00:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0