har du någonsin; VAD FAN?

Har ni någonsin kommit på, vad fan gör jag ?
Nu idag var det min andra gång som jag rikigt fick : NEMEN VAD ÄR DET HÄR?

1gången: Påväg in till sthlm, sitter i en jävligtförjävla bilkö, i säkert 30 min bakom en lastbil som bara öser på avgaser mot mig.. Antagligen blev jag helt snurrig av dom, för när jag väl kom om lastbilen kom jag på.. Vad fan har jag lyssnat på på radion i ca 30 min? Jo en saga om en PERSON, GUD, OCH EN BLÅHÄST! Börja skratta för mig själv, varför har jag lyssnat på det här?

2gången NYSS: Sitter framför datorn å glor på tvn, 20 min senare upptäcker jag att jag ser på ett så jävla drygt program där en idiot sitter o ger rå löjliga kommentarer på allt : Jaa nu gör fia det här, fiffigt, ja nu går jag o tar en paus. vad ska hittas på nu för spännande? Tror de var ett mat program eller något.. Ja titta löken! Med en typ barnberättar röst, Vad fan?
Lovar att de var värre en jag kan förklara.. VARFÖR?? VARFÖR titta jag på det där å de tog så lång tid för mej att koppla att jag tittade på det?

ja, du får gärna berätta om du gjort liknande;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0