Whats humiliated is to love a man who thinks so little of you.

Ett jävligt bra citat från Greys!! Skäms på er som detta stämmer in ¨på. Hitta något bättre!!! Åtrå inte något som du inte är värd, det är inte åtråvärt med det..

Jävla skit. Försöker lägga in bilder på mobilen till datorn, men det fungerar inte..:/ Kan vara för den är skadad..
This is what happend:

Skulle bada, hoppa ner i badet o tänkte : Fan det känns som jag har något med mej som inte bör vara med. Tog upp handen MOOBILEN!!! fan fan fan fan.. Hur kan man vara så dum? Å det är ju Willes mobil dessutom.. Fan.. MEn den fungerar lite iaf.. Inte först.. MEn nu äre "bara" ljudet som inte fungerar...

Synd om min pojke som ligger hemma med feber=( Tyvär har jag oxå blivit sjuk, men inte lika.. Krya på dej:)



I need to:

Laga min dator
Boka laser
Städa
Laga mina bilar
Hämta ut min mobil från lagning.

Har Sofia Otur med elektronik? JA..
Är Sofia klantig? JA.
Är Sofia oansvarlig? NEJ

OKEJ JAG HAR BARA OTUR O ÄR LIIIIITE Klantig!!!

Jag hade Namnsdag men ingen gratta mej.... Buhu Mathilda vare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0