Skrämmande kylskåp

Oj oj vaknade med världens träningsvärk i benen efter springandet.. Hade även sovit dåligt eftersom någon stal täcket hela tiden.. Somnade, vakna till att det var jävligt kallt, samma sak om o om igen..;) Dessutom har min babe ingen drömsäng, den är nämligen typ ner gropad i mitten, vilket gör att jag som är lättast rullar ner till mitten av sängen hela tiden.. O ryggen ligger som en krok.. Inte skönt..
Sen blev jag väckt endast 25 min innan vi skulle åpka till skolan, 25 min!!!! Jag behöver typ en timme på mig på morgonen, var störtt trött.. En halv kopp kaffe innan vi åkte.. Jag brukar dricka typ 3.. Så nja jag var inte ett dugg pigg.. Men mysigt ändå<3

Nu är jag hemma hos mamma, pappsen är här å då får man passa på att träffa karln! Dom ska byta fönster i hela huset o byta ut vitvarorna.. Vilket betydde att Mamma hade lagt ut alla grejer från kylen o spritt det över hela köket...

Jag fick syn på en honungsburk..Burken var slitet och Det var ett som ett lager av någonting som inte såg helt okej ut längst upp..
Kollade med en sneblick på denna skrämmande vara..
Hm.. Mamma den är ser inte så bra ut..?
-Nee då de är inge fel på den.
Kollade lite närmare på burken.. 26.12.2006.. MAMMAAA!!! DEN HÄR HAR GÅTT UT FÖR 4A ÅR SEN!!
Båda brast ut i skratt "Ne de är inge fel på den..."

Måste säga att man vet aldrig vad man finner i mammas kylskåp, det ser rent o fint ut när man öppnar det.. Men längst där inne vet man aldrig vad som gömmer sig....

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha vad äckligt med honungen :D

2010-03-31 @ 17:27:06
URL: http://wemzlii.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHA JA VEET!!!

2010-03-31 @ 19:00:50
URL: http://sobergh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu finns inget gammalt jag lovar.

Vem äter honung.....inte ja i alla fall. Nu ligger där nån kalkonkorv som luktar istället.... fick plasta in den.

2010-04-01 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0