Men ja, Jag tycker inte om människor.

Ja, det finns fler som man ogillar än gillar här i Sverige.. Det är synd. Men det är inte mitt tycke bara.. Inte mitt fel att folk faktist är idioter.. Jag ska bli en sån här djurtant ist..
Är trött på idioter..  ... dear devil skärp er! Varför kan människor betee sig.. Era smutsiga djuuur:D
Undra vart man ska flytta för att möta på mysiga trevliga människor? Dalarna är folket ganska trevliga;) Flyttar till Falun Hejdå

Ne mina söta har jag ju, er tillägnar jag <3<3<3
Finns lite gosigt folk i min närhet med..


Kommentarer
Postat av: Albinlinn

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-09-19 @ 08:55:15
URL: http://albinlinn.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0