Masaaya

GAAAH imorgon kommer jag hem gott folk.. Sen äre bara en vecka kvar i Falun.. Sen tillbaka till skolan.. O det första jag ska göra är....: Skolka..  Ne men gu så skönt det kommer vara att kunna ta sovmorgon en timme utan att skämmas.. För det kan man faktist med skolan.. JAJA jag sköter mej faktist annars..

Har blivit lite tillbaka tänd på Panic! at the disco.. Lyssnade jäääämt på dom förut, hade helt glömt.. Men nu senaste dagarna har jag pressat "A fever u cant sweat out". Pretty Odd är inte särsklit bra.. Nine in the afternoon är dock den låten som är bra..

Är taggad för morgon dagen..

Nationalteatern- Kolla kolla
Kolla in den ni som inte har hört än.. Faludjurmix mest spelade låt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0