Jävla Mobergs

Ja, lördag!
Underbart!!!
Var ute med Sanna, Nathalie o Linda. Började på G, Rånice. Drack en del.. Gick vidare till Trädgårn.. Vilket var jävligt dött.. Gillar att jag sprang runt o satta mej hos randoms o börja snacka.. Men det var kul..
Efter trädgårn blev det MOBERGS..
O jag kan säga såhär:
JÄÄÄÄVLA MOBERGS!
Fyfan För det första Nekades Sanna o Linda. Varför? Bra fråga. För dom var inte särskilt fulla.. O jag sa det, dom har ju inte drukit mer än vad jag har..?
-Det kan slå olika mycket på olika personer..??
Kom igen. De tjejerna är Större än mig, Självklart slår det MER på mej än på dom.. Idioter.

Men jag o Nathalie gick in ett tag. I garderoben la jag ner min jacka i väskan så vi kunde hänga min väska å Nathalies jacka på samma..
-Nej du får betala för jackan ändå..
- Jaha.. Får jag fråga varför? Det tar ju ingen plats?
Garderobs killen ringde upp SURvakten som nekade Sanna o Linda. O vänta.. VId det här laget.. Var det BARA den frågan jag hade ställt.. o Sa sen jaja jag betalar skitsamma (orkade inte med sånt här)

Survakten: DU du får ta o betala för jackan oxå!
jag- Ja.. Jag har gjort det, skitsamma..
han-NEJ NU SKA DU STÅ Å LYSSNA PÅ MIG blablablablablabla
ja- Hm jaja
Han- Jag behöver de här pengarna för garderoben lalalalaa..
Jag- 20 kr extra? Då kanske du ska söka ett jobb i Sthlm ist..
Han- DU JAG HAR JOBBAT I STHLM I 15 ÅR
Jag- Jaha.. Kul..
Han- DU KAN ÅKA TILLBAKA TILL STUREPLAN-WHITEROOM, FÖR DU SKA UT HÄRIFRÅN
Jag- Vaa?:s

NEJ jag fick inte vara kvar.. Vad fan hade jag gjort. Jag ställde en fråga VARFÖR? Inge mer med det.. Det var HAN som börja bråka med mig.. IDIOT

Jävla Mobergs, ingen vill ens gå dit längre. O då har dom fittiga vakter så man ännu mindre vill gå dit? Skyll er själva, det där jävla stället kommer nog inte finnas allt för längre till om dom forts med sådan attityd, Folk kommer sluta HELT att gå. Iaf jag nu.. No more MOBERGS

Ja kvällen snurrar runt i mitt huvud, allt var KAOS med alla som tycktes små tjaffsa med varandra (utom jag var jag var en glad skiit) O skulle gå hem varannat varannan timme.,. O jag minns mej säga ett flertal gånger under kvällen HAHAHAHAHAHA JAG ÄLSKAR DET HÄR, JAG ÄLSKAR MITT LIV.. DET HÄR ÄR SÅÅÅÅÅ SJUKT!!

Gick tillbaka på G, gick runt o sa att jag fyllde år med.. Egentligen utan anledning, men det är alltid kul med lite extra uppmärksamhet:D Där var iaf vakten trevlig för när vi kom tillbaks så hörde man "NEJ NEJ DET ÄR FULLT". Jgick fram: Kan jag få hämta min kompis? Jaaa men du var ju här tidigare, bara komma in!!! Där inne var de ett galet band , killar i shorts o låtsas mustacher...Sen var det även en kille som visa brösten för mig....:S

Underbar kväll iaf! helt galen!! Tack tjejer!


Kommentarer
Postat av: Monica

Haha.. Vilken kväll! Man ska aldrig prata med vakter för dom flesta är dumma i huvudet!!

2010-03-09 @ 09:09:39
Postat av: Sofia

Ja men ändå blir man inte förvånad när jag är ute at det slutar såhär galet:D Nee vi pratade tillome om det INNAN vi träffade den där fittvakten..

2010-03-11 @ 14:12:36
Postat av: Alexandra

Usch! Har du alltid sån här otur?:o

2010-03-14 @ 19:58:45
URL: http://nem0.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja tyvär för det mesta ja..:P är hemma i Norrtälje nu, bara höra av dej om du vill träffas något:)

2010-03-15 @ 18:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0