I know u want some more of me

Jaha.. Då har man flyttat hem till Norrtälje igen, min dator har krashat hemma så därav mitt bloggbrist.. Passar såklart på så fort jag har tillgång.. Saknar såklart FALUN<3 o alla de underbara människorna, såklart Mathilda min stjärna mest:D Kommer kännas naket exposed utan dig nu;D

Nu är jag hos Sanna o spelar MAARIOCAART=D

Är även snabb nog att äntligen komma på att ju mer man provocerar folk ju mer vill dom läsa.. Så jag får väl helt enkelt smuttskasta folk så det här blir lite mer intressant.. Får även lägga upp ett helt gäng med bilder så ni vet vilka jag pratar om med;)

I know it soooo badly.. But u cant have it, how does it feel?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Welcome home girl:) Vi får absolut höras nånting. Och om du får tråkigt nån kväll så är de bara att kika över:D

2010-03-15 @ 22:53:56
URL: http://nem0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0