Hur kan du mitt namn?

Åkte hem från mamma, tro det eller ej, ÅKTE BUSS!! Kallt som fan var det att stå där o frysa på 10 min försenad buss.. Kom fram precis innan jag skulle spy, börja må rå illa.. (vilket jag fortf gör).
Fick stå å vänta på bussen till grind ute i 20 min.. till slut stod jag o skaka vid hållplatsen.. Aldrig sett så mycket utvecklingsstörda människor på ett o samma ställe heller.. De lustiga var att dom var inte på bussen tillsammans.. ändå var dom, typ 4st.. fattade ingenting.. Hoppa av o gick för o köpa en sallad, som inte är ovanligt på grind pizzerian.. det konstiga var.. När jag kom in dit så sa han.: Heeej Sofia..
Fatta ingenting, trdde jag inbilla mej så jag låtsades som ingenting..
När jag väl får salladen så förstod jag att jag inte hörde fel för han sa då : Varsågod Sofia
Visst jag är lite av en stammis o han är alltid schyst som fan mot mej, bjuder på en cola osv.
MEN HUR FAN KAN HAN VETA MITT NAMN???? Läser han av där jag skriver min signatur? That is just sick!!!
Fatta iiiiingenting.. Får helt enkelt fråga nästa gång..

Flera timmar senare, Resultat: Fryser o mår illa fortf.. Är jävligt mätt efter den alltid lika goda salladen!! Som bar akostar 60kr, även fast jag alltid gör spec beställning! Han kanske har en liten crush on me.. Hahaha

Skulle hoppa in i duschen men fastnade framför tvn o kollar på grays
Farwell



JUUUSTE!!! VEM FAN HAR SATT IN 90KR PÅ MITT KORT??? Jag fattar iiiiiiingenting!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0