Bratt-emo-Fjortis, same shit..

Fjortis-Emo-bratt..
Ja en "livstil" kallar dom det.. Jag vet inte om jag kan hålla med om det, känner mer som de uttrycker : Jag har ännu inte funnit mig själv, jag joinar... Det är lite som sekter faktist.. Dom har alla en del rutualer dom måste göra,  fjortisen måste sminka sig grovt, emot måste skära sig, bratten måste prata med pålagd dialekt som ska vara "fin".
Det som de alla har gemensamt : Alla andra är avundsjuka på dom

Fjortisen: "Ni är avundsjuka för vi är snygga". FEL- Vi är inte avundsjuka på omgjorda bilder i photohop eller ha alldeles för mycket smink.. Det är ett val vi har valt att neka..

EMOsen: "Ni är avundsjuka för vi vågar vara annorlunda/oss själva " FEL- Ni är inte er själva och def inte annorlunda, precis som fjortisen ser ni alla likadana ut..

BRATTEN- "Ni är avundsjuka för vi har pengar" FEL- För de flesta av er har inte mer pengar en ett simpelt studie bidrag o gråter er till en PEAK tröja.
Okej riktiga stekere, visst pengarna vill jag ha men jag har gärna kvar mina fötter på jorden..

Tack o hej O alla är avundsjuka på meeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0