30/3 2010

gah vilken dryg dag det här har vart känns det som.. Försov mig IGEN! Jävla mobil o inte ha ljud.. Men idag Skulle faktist Wille väcka mej som sov här, men han försov sej vilket gjorde att jag försov mig.. Sen till skolan, rulla köttbullar i flera timmar utan att överdriva.. Ursch ursch ursch.. Sen teori i två timmar.. Ärligt talat så gjorde jag inte ett skit på uppgiften som jag skulle.. För jag hade ingen ork..

Idag skulle jag låta bli, men jag kunde inte till en början, o jag blev arg IGEN.. Men jag stannade till o försöker släppa det bara..

Just nu sitter jag bara o chillar framför tvn, gu så underbart det är att inte göra ett skit..

Om en timme ska vi ut o springa, me and love, hoppas han får mej till ett sundare liv;)
Skönt, då kan man springa bort liite energi o tankar.. Får springa mej död igen.. VILKEN JÄVLA TRÄNINGSVÄRK JAG HAR!!!


Allt kanske är som det ska vara helt enkelt..

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0