Rätt storlek för rätt person

Ser på Tyra Banks show.. Olika människor med olika former och vikter.. O jag kan då inte förstå, de är ett par riktigt tjocka svarta kvinnor med, som sitter å säger att de är nöjda med sin kropp att de är så fina och att man inte ska klaga på deras vikt.
1. Varför sitta och bråka om det, om ni är så nöjda med er själva? Är som en fasad, ett krig ni startar för att de ska vara accepterat att vara stor, men egentligen har ni inte accepterat er själva?
2. Man får inte säga "Fat" Men "Skinny" är okej för dem att säga till smala? Vad fan?

3. Jag ogillar starkt när folk använder sig av försmå kläder. såg en tjej i en tidning idag, hon var 1cm kortare än mig och vägde ca 15 kilo mer.. hm.. Hennes storlek enligt henne var.. wait for it... 34? Kom igen? Omöjligt!
samma sak igår när vi var o handla. En tjej som var bra mycket större " Här xs!" vad fan??? Jag blir irriterad för de första över att de inte accepterar hur de ser ut, o för de andra att de då slutar med att de finns inga rea kläder i min storlek, till mig som har den storleken bara för någon inte kan acceptera att dens storlek utan ska ist pressa på som korvskinn?

NE ENOUGH IS ENOUGH! Har inget emot stora människor, kurviga, svarta, rosa ja vad fan som helst.. Men för i helvete kvinnor. Acceptera er storlek, o köp passande kläder!!!
Å till alla dessa kvinnor : Små tajta kläder.. Gör inte så ni ser smalare ut, de gör bara saken värre.! De var som jag satt i en barnstol, jag såg inte mindre ut, jag såg ut som en jätte i en mini stol.. Tänk efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0