Din rallybil

Sådär ja, nu börjar arbetslivet.. Kul bara att mitt annsikte har fått ett flott anfall och nå slags acne har brytit ut.. Kommer alltid så lägligt!
Kunde inte sova inatt alls, irriterad på idioter och dumma jävla kommenterar och sen trodde jag hela tiden att jag hade forsovit mig..

Kl 3: AMAGAD HUR MKT ÄR KL?? 3...
kl 5: AMAGAD NU MÅÅÅÅSE JAG HA FÖRSOVIT MIG * Sätter mig upp på väg upp, kollar kl kvart över fem..
kl 6: Aaaaaaaaa???? kl 6..
kl 7: VAD FAN RINGER ALDRIG KL FÖR??? För att kl är bara 7..
kl 8 : Mummel mummel.. bara 8
8:30: NUUURA?? Halv 9.. FUCK this nu orkar jag inte längre, nu går jag upp...
Börjar 11..


Älskar inte ni oxå när folk LYSSNAR på vad man säger som detta:
Ne jag orkar inte, jag orkar inte med uppmärksamhetskåta människor, Dom är bara dryga..

resultat, vad som gick fram och svar tillbaks: =

Du är sur för någon TAR uppmärksamhet...

Wtf??? Finns ingen som TAR uppmärksamhet..? Hur kan någon TA något ifrån en som man inte ens vill ha. Here ya go, i dont care.. Med nöje. Jag kan till och med servera bort uppmärksamheten på ett silverfat för jag ville def inte ha den.. Varsågod.
Patetiskt..


AMAGAD! Vet folk vad som händer? Efter många års önskan... Så går den äntligen i uppfyllelse.. Vilka ska vara förband till Bulletformy valentine? ESCAPE THE FATE!!!:D:D:D Im sooo fucking happy..

Ne off we go..

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0