Dags rapport

Springer runt i högklackat här hemma för jag tror mig att de ska bli lite träning för benen.. Men jag vet inte hahaha:D Tränar ju även på min kassa hållninh och de görs bäst i klackar !
Ååå vad kul de är med gamla kläder som man glömt bort.. Hitta en skitsnygg outfit gömd i garderoben som ska användas på torsdag - Skolavslutning.

Måste skaffa en inköpslista vad jag måste köpa när jag får lönen.. Så jag skriver den här, då kan jag inte tappa bort den!

  • Foundation
  • Puder
  • Mascara
  • Strumpor Fffs
  • Uteliv kläder
  • Linnen, något annat än brottar linnen som är så gudomligt sköna.. Men för både uteliv och vardag bör jag köpa.
  • Underkläder!!
  • SKOOOOOOOOR!( inte för de behövs, men måste ha nya klackar till ny säsong !!
Så, ett par tusen får man nog spendera.. ME LOOOOVE!



Fina blommor vi plocka vaaa?:D


Nu vill jag till Stranden !!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina blommor :)

2010-06-09 @ 08:19:52
Postat av: Sofia

Ja visst!:D

2010-06-13 @ 19:11:56
URL: http://sobergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0