Psykiskt sjuka..

OKEJ! OKEJ! Andas.. Shiit jag har precis kommit på att en gammal nära är ett totalt psyko.. Jag är så rädd. Gick in och läste dennes blogg efter ett mejl tidigare..

Sen några månader tillbaka verkar denna människa vara BESATT, hat besatt? Och jaaaa jag ser det som extremt pekat mot mej eftersom den använder sig av
"Du tror alla vill vara som dig"
Vilket jag alltid skämtat om "ååååå du vill vara mej", "Vet att du vill vara som mej;)" IRONI människa, IRONI! Men såklart du tar åt dej, när det egentligen är sanning för dig.

Men efter läst denna blogg har jag då förstått vilken kärlek du faktiskt har till mig.. Annars skulle du aldrig HATA. Annars skulle du aldrig BRY dig.
O jaaa, om det är JAG som är så hatad, hur kommer det sig då att folk alltid tycker mer om mig än dig?

Å skrattar åt folk som mår dåligt och att det är rätt åt dom? Man that is just sick! En normal människa (Som mig själv;) ) *bara för du gillare* Skulle aldrig önska en annan människa något ont i livet. Å du som tydligen finner mig så extremt intressant, å ser mig som en slags lärare? Eller?;) Kan ju ta åt dej JUST Det.
Å lilla gumman... Det är du som är sjuk.. ingen annan..

Aa juste.. Folk som inte bjuder? Snåla? Hm.. Kan bero på att du är en jävla snyltare som man lessnar på. Vem fan vill bjuda en person gång på gång på gång. Som dessutom SNOR från en.. Jävla piss luffare, alltid vart.

Och till skillnad från dej, så har jag faktiskt vänner, och sånna som du som alltid vart ett ass, anser jag inte som vänner så jag skiter i om dom hatar mig bakom min rygg.

Nemen vi kan ju ha en blogg fight, eller så "Du som blivit så tuff å vågar stå på dej å SKRIVA ut vad du känner" Kan ju ta det dirr till mig.
Och att jag skiter i människor är inte en svaghet eller något dåligt, de är det som gör mig stark, o därför sånna som du aldrig skulle få mig att känna smärta :)

Envy- always was, always will be..

Jag blev först chockad och frustrerad över allt, vill inte ha med onödiga saker att göra, men efter allt det här: Kunde inte bry mig mindre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0