Övernaturlig Bakfylla

Fyyyfan vad jag inte mår bra någonstans, Kan bero på att jag inte åt något igår innan jag började.. Dumt.. Och min MIX av alkohol:
Kvällen började med; En flaska rött som jag o Matti dela på
Och forts på Hammars med:
Cider,
Drink
Öl
Slutade med:
Etage; Öl, Shot

Öl,Shot,Drink,Vin o cider.. Bra mix...

Så Wille o Jeremy kom upp till Falun o festa lite med oss.. Nja kvällen var ingen höjdare, blev lite väl rund om fötterna, å sjuk när jag åkte taxi..... 

Etage. Jo det skulle vart kul om vi alla var på partyhumöret , Men alla gillade inte etage å vi åkte hem för tidigt..

REEEWIND!!! Okej, vi gör om det, Jag o Matti gör ett nytt försök ikv.. om inte bakfyllan har dödad mig... Klarade jobba, det var nu mot kvällen som det riktigt sjuka kom.. Kan knappt röra mig.. Mår sjuuukt illa, vill bosätta mig i badrummet...


Fick en smäll rätt i annsiktet o vaknade upp igen ur min dröm, den jag trodde var sann, Behövde verkligen det där för att bli påmind..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0