Living life as it should be

Ålrajt. Framtiden.. Framtiden är framtiden, ska börja leva i nuet. Visst det kan bli konsekvenser när man lever så.. Men, blir det inte det när man bara lever för framtiden med?

Jag vill ha kul för stunden.. Ta smällen senare.. Är det inte värt att få vara super glad å sen bli ledsen än att få leva på en jämn linje hela tiden? Jag gör det jag tycker är bra för stunden.. Man njuter så mkt mer av livet då!! Det är så bekvämt att inte tänka på allt för mycket.. Sen så ska man leva efter sig själv med, kan inte leva för att göra alla andra lyckliga.. Föri slut ändan.. Allt man har är sig själv.. Oavsett..  Miss u girl!!!

Kommentarer
Postat av: Marika

Nu börjar jag undra vad som snurrar i din värld..=)

2010-01-11 @ 12:41:36
Postat av: Sofia

Galenheter.. Aldrig en lugn stund;) Är less på att leva för andra.. Glömmer bort sig själv, o det är något som gör en olycklig!!

2010-01-12 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0