Falun's ÅH

Godmorgon världen!
Låt mig sova, jag vill inte gå upp var min första tanke när jag vaknade av sms.. Men fan man är ju förjävla nyfiken så var tvungen att vakna till å sträcka mig låååångt efter telefonen.. Totalt ointressant meddelande : Hej förlåt om jag väckte dig igår när jag ringde, var lite full." Hallå.. Kl var halv ett.. En Fredag.. Jag sov inte. Jag var på FALUN'S KROG ÅH:

Vart ska vi gå ut? Etage är stängt, Faluns enda riktiga "Klubb", och de flesta ställerna är det åldersgränsen vi inte har..
Vi började på restaurang Hammars där vi tog en öl.. Men jag var för mycket på lyset redan vid den tiden, 11...

Så bestämde vi oss för att pröva komma in på Åh! Ja det heter Åh.. 20 årsgräns.. Kom igeeen. Efter lite tjat så kom vi in iaf:)
Liten lokal.. Nja, eller Dans golvet var litet.. Men sket man väl i.
Gick in, beställde in dricka.. Mathildas kort fungerar inte? Pengar slut? i hennes mening var detta omöjligt. Vi skratta bara, o körde vårt vanliga :Pengar är inge problem, upp med kortet!;D

Ställde oss på dansgolvet o röjde loss som galningar, folket (är det alltid så här torrt på `20+???) stirra bara.. Sket man väl i...  En utlänning i vit shorta vägra fatta: Jag vill inte dansa med dig! flytta oss. följde efter, flytta mer, följde efter.. Ja han gav inte upp.. En svart! Dom brukar dansa så bra. Denna karl dansa vi med.. Vilket jag snabbt ångrade när han i mitt öra skrek/sjöng med låten med den falskaste sångrösten : YOOOUR SO BEAUTIFUL, SO DAMN BEAUTIFUL!! Kunde inte hålla mig för skratt å dansa snabbt därifrån.. Ja, han hade oxå väldigt svårt att förstå: Jag vill inte dansa med dig, å följde efter, ngåon timme senare stod han även å kladda på Mathilda..

Forts dansa som galningar Mathilda står o shakar röven, ser en tjej bakom henne som inte ser allt för nöjd ut, fösöker skriva till mathilda : Det är en tjej! det är en tjej!!
Hon ser ännu gladare ut o trycker upp rumpan ännu mer mot den stackar tjejen som såg helt hjälplös ut.. Jag kan inte hålla mig å viker mig av skratt av denna syn! Hon sneglar bakåt.. Vilken min då hon upptäckte att detta var.. EN TJEJ. I hennes öron hade hon hört mig skrika : Kööör på!! Köör på!! Hon trodde denna stackars flicka var en snygg kille.. Men upptäckten fick henne att rusa därifrån HAHA.

Står o dansar å känner.. Hm en röv mot ryggen.. Vänder mig om o där står någon galen kille som inte upptäcker att han med sin skämtiga dans faktist trycker upp röven mot mig, så jag leker killen i en dans å tar tag i hans mage o trycker mig mot honom o hans röv som är upp i vädret . Hans vänner börjar skratta o killen fattade ingenting.. Haha vänder mig om.. Nej.. Han trodde att jag var seriös å börja göra likadant mot mej.. Iväg karl, iväg!!

Till slut möter vi på en av personalen från Hammars: Hugo o hans vän som skyddar oss mot drägg resten av kvällen..
När vi sedan ska gå, kommer killen med röven fram å smeker mig på magen med ett vidrigt Heeej.. haha nejnej vi går NUU!!

När vi sen väl kommer ut så ser möter vi några killar som vi stötte på på dansgolvet å en dåre säger : hothothot o kollar på oss.. Men jag antar att det var pizzan han åt som var hot. Jag hoppades iaf på det..

Kvällen slut. Helt plötsligt vaknade jag just denna dag. Fattade inte ens att jag hade gått å lagt mig, men tydligen..

Ikväll prövar vi nog på BORLÄNGE! I väntan på att ETAGE ska öppna igen den 22jan får vi nöja oss å pröva runt andra uteställen..

FALUN'S ÅH får poängen 3/6..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0