This Sathurday

Lördag:
Vakna upp råå bakis, fan det var ju idag det skulle gälla..
kl 20 var det iaf dags att göra sig iordning o tvinga i sig den första ölen så man skulle bli pigg igen. Den här kvällen kommer aldrig gå var tanken som gick hela tiden. Kändes som jag aldrig vart så bakfull heeeela mitt liv.

Gick ner till Hammars å mötte Mathilda. Bästa var att köra rakt på en drink så man kommer igång..
Fortf lika seg...

Vi gick vidare mot Etage som tack gode gud inte hade 40min kö igen. Väl där inne började man komma igång.
Ett stort minus till detta ställe är att de spelar för bra musik tidigt på kvällen!! Mitten på kvällen kommer kass musik o avslutas med untz untz untz, som vid den tidpunkten är grymt enligt mej, men säkert inte för många andra. En lyckad musik kväll bör vara: Halv kass musik i början sen gåre bara åt det bättre hållet. Kan ju inte börja med det bra INNAN folk är fulla =taggade för att dansa..!

Någon gång under denna kväll.. Blev jag arg, o jag vet inte NÄR detta hände.. Utan helt plötsligt var jag bara irriterad på allt. ALLT var fel och jobbigt..Vid detta tillfälle var jag inte heller helt nykter. ..
En stackars kille som råkade gå in i mig precis när jag köpt en öl.. Denna skvätte rakt över mig o jag blev ännu argare, kollade på killen och... Häller en stor del av ölen på honom?!?!?! Varför gör man sånt...
Inte nog med det att jag hade fått öl över mig så blev vi även nerskätta med Champange och is... Detta gjorde mig så mycket gladare.... hm

Står o dansar på scen, en smal rad längst fram gjort av högtalare, står ett gäng, En stor kille på något sätt faller över Mathilda som drar ner även mig o stackars lilla Mathilda fick denna enorma människa över sig..

Jag är 167cm lång, och jag slog huvudet i taket.. Den ni!!! Har en jävla bula kan jag ju säga...
Två dagar har gått sedan denna kväll å den är nu mer förträngd så jag har inte mycket mer att berätta..

ETAGE-Falun denna helg.. 3/5 Toasters..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0