Dont open your eyes and see the true.

Dumt, Dumt att veta för mycket.. Alltid!! Jag vill vara omedveten om vissa saker.. Men jag äör dumt nyfiken.. Min nyfikenhet fick mig att veta för mycket, taskiga saker mot mig.
Har vart med i ett dubbelspel helt enkelt..
Jag är för snäll o litar allt för lätt på människor, Tur var denna gång att även om jag förlät så hade jag den gamla sanningen med mig. Detta slag blev inte så hårt. Blev besviken, att någon kan ge kärlek å samtidigt har sagt så elaka saker.. Men jag tar det inte hårdare än så, för jag var beredd.förnuftet skyddade mig..  Frågan är bara VARFÖR?
Är det mig du ljuger för eller den andra?
Ingen vet, bara du.. Å dina svar är inte att lita på.. 
Man bör inte tillåta sig själv sanningen i alla lägen..

Aja tar allt som det kommer, glider vidare, glider runt, lever mitt liv. Orkar inte bli drabbad pga någon annans fel. Jag har blivit en i mängden ist för att bry mig...

Sen är jag för grym för skit..
Simpla saker.. ska aldrig finnas lögner, skitsnack, baktankar, smussel, tillbakahållning av sanning.. FINNS INTE. Vill inte ha med sånt att göra. Ut ur mitt liv för jag behöver inte sånt crap från såna shitholes..
Orkar inte ens ägna det en tanke.

Nu äre dags igen. Liva upp för party, öppna en öl o klä på sig något vettigt..

Livet är för kort för att ha det jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0