Bergh Flyttar in - Falun

Hejsan söta folk

Nu har jag Förflyttat mig i falun fram till Mars!! So soo long all u fuckers out there;)
Nu kommer man äta bacon 5 dagar i veckan igen när man är med Mathilda;p


Jag önskar att Cornelia kunde läsa men nu är det inte så så Marika får gärna läsa till henne: Lilla Prinsessan, Moster är 20 mil bort och kommer tyvär inte kunna komma på ditt kalas, men när jag kommer hem så har jag tårta å paket med mig till lilla fröken, (En leksak som du önskade dej!=) )

Aldrig mer Nyårsfirande i stockholms län! Efter tre år nyårsfirande i fjällen var man i Norrtälje, vilket var sinnessjukt tråkigt. Nässla taggtråd med nässla.. Kaos! Kaos Kaos Kaos! Utomlans eller Fjällen framöver, VARJE nyår!! Å annars sitter jag hellre hemma!

Nu sitter vi här o dricker vin jag å mina söta flickor Kiruna Frida och Falu Mathilda!=p 
Nu blir det mer bloggande framöver när man har dator tillgång å jag behöver uppdatera er när jag är så långt borta, ska bli ordentlig;)


XoXo Sofia Bacon-Bergh


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad ska du hitta på och göra i falun?:)

2010-01-04 @ 00:05:44
URL: http://nem0.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ska ha praktik i tio veckor på restaurang:)

2010-01-05 @ 18:04:34
Postat av: Alexandra

Aha, skönt att få ett låångt miljöombyte?:)

2010-01-05 @ 21:10:13
URL: http://nem0.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja men absolut

2010-01-05 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0