Underbardag, förjävla natt

Gårdagen:

Firade min födelsedag i förskott med mina söta vänner. Ni som inte kom får en rostagg ist för jag tycker man kommer på sin väns 20års dag..

Vi började i Ununge med smörgåstårta och vin, Jätte mysigt! Men folk har tyvär inte pengar vid den här tiden av månaden så vi blev inte många som gick ut, 3 av 8..
Jag Nathalie och Christopher-Nathalies pojkvän och Tessan.

Tessan och jag tog bussen in, som vi satt o skratta på hela vägen. Vi kissade bokstavligen nästan på oss..

När vi anländer möter vi upp Nathalie O Christopher och drar till HarryBJames -Rockpuben.. Var något för mig.. 
Jätte trevlig personal;) Och folk;)

Där mötte vi upp några av Christophers kompisar, hade jätte trevligt och drack.. Ganska mycket JA.
Tessan var tvungen att dra runt tolv tiden för ryktet gick att trafiken skulle sluta gå pga snöstorm.. MEN JAG CHANSADE..

EN HELVETES KVÄLL
Fortsatte, hade verkligen jätte roligt, o Christopher Nathalies pojkvän var en riktigt trevlig prick! Men därimot satt dom o tjaffsade konstant, om allt.- EXTREMT! Värst var Nathalie som var lite halv grinig hela kvällen. JA vad kul..

vid 1 tiden så rusade hon helt plötsligt iväg.. Jaha? Vad hände nu? Ett till töntigt små tjaffs..
Ja jag gick ist på toaletten o tillslut kom Nathalie o nästan slängde min väska på mig : JAG SKA DRA!
- Skärp dej N, sluta tönta dej förfan.
Ne men hon stack. Några tjejer tyckte jävligt synd om mikg o jag fick berätta min irritation för dom..

När jag väl kom ut från toaletten upptäckte jag att dom båda hade dragit. JA vad kul, lämnad på min födelsedag!! Wiie.
Är inte första gången Nathalie lämnar mig ensam, å rå packad på en krog i Sthlm
Hade dessutom dåligt batteri på mobilen, vilket hon visste.. Hade inga kontanter, för dom hade jag gett till HENNE.
Försökte ringa N, men inge svar, Ringde C.. Får jag prata med Nathalie?? Ne hon vill inte prata med dig...
VADDÅ VILLE INTE PRATA MED MEJ?? VAD FAN HADE JAG GJORT??
Ringde C igen.. Ge förihelvete telefonen till nathalie NU..
Den fega****. HUR FAN KAN DU LÄMNA MEJ I STHLM IGEN??? PÅ MIN 20ÅRS DAG???? Den hade hon nog inget riktigt svar på. Ett antal svordommar till denna människa kom..
Mobilen dog..

Där stod jag, mitt i stan, as packad, lämnad som sagt, på min födelsedag. Ingen Mobil.. Inga kontanter..
Vad fan ska  jag göra?
gick mot tunnelbanan.. Blev stannad av några utlänningar som säkert försökte råna mej, för dom stoppa nämnligen ner handen i min ficka.. Blev stoppad av ett flertal utlänningar innan jag ens kom in till tunnelbanan.. Vid det här laget var jag rätt rädd..
Gick fram till båset:
Jag vet att du antagligen inte tror mej nu, Men jag har blivit lämnad av min kompis, jag fyller år å min mobil har dött.. SNÄLLA kan jag få åka med?
JA
TAACK!!

Japp.. full som man var hoppade man på fel tunnelbana o fick göra byten.. PÅ Östermalm gick jag fram å försökte få låna mobil av en tysk.. Tog ett j'vla tag att övertyga denna människa att jag faktist inte ska sno hans mobil utan var verkligen i Jäääääätte behöv av att låna den. gick tillslut o gjorde ett snabbt Samtal till Wille o säga att bussen gick o jag tog den!!

Väl framme på tekniska.. Jahapp.. Jag har fortf ingen jävla biljett att åka bussen på.. Fick göra samma sak där till Killen i båset.. Dra samma historia med lite extra: Snälla du är väl männsklig? Jag kommer inte hem!! osvosv.. Karln var så snäll att han betalade då o gav mej en bussbiljett!=)

Super tack till tunnelbans personalen som gjorde att jag kom hem!!

Nathalie:
Skiter fullständigt i om det är FEL att hänga ut dig på bloggen. Det här är inte första gången du lämnar mig o gör att jag har svårt att komma hem som jag ska eller ha någonstans att sova. Så gör inte en vän. Du visste precis vilket skick jag var i. Du har många gånger gjort saker som inte vänner gör mot varandra. Men det här var droppen. Lämnar mig på min födelsedag mitt inne i stan.. Det här visar inget annat än att du är en egoistisk IKKE vän!! O den som hörde av sig var din pojkvän o bad om ursäkt, även fast han inte ens gjort något o han som inte kände mej ens. Men du har inte gett ett ljud. Jag hade inte gjort dej ett skit. O jag kommer aldrig glömma eller förlåta dej för det här. Enough is enough..

Tack ALLA ANDRA för en underbar dag och kväll o alla fina presenter!!<3<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tråkigt att höra tjejen. skönt att du kom hem oskadd och att de faktiskt finns vettiga människor kvar i denna värld vi lever i. Grattis igen:)

2010-02-26 @ 01:58:51
URL: http://nem0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0