Underbart

Idag har det vart en riktig mys kväll med middag o tjej snack med Tessan o Sanna<3 Känns skönt att umgås med sina vänner såhär ibland. O tänkte på hur kul det är att vi alla tre har kommit så nära igen! Känns som vi fortf efter alla dessa år har mycket gemensamt, å vi har alltid så kul tillsammans!! Vissa växer ifrån varandra, men vi har växt upp tillsammans på samma nivå:)

Sen vill jag säga att jag är glad över att jag o Wille är tillsammans igen, hoppas att vi lärt oss av våra misstag denna gång.. Men allt verkar flyta på bra än så länge;) Kärlek kan vara UNDERBART:D:D:D

GRATTIS MELIN's TILL HUSET!!!


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack tack o jag är glad att du är glad!=) Inflyttningsfest i juni..=)

2010-02-25 @ 15:11:44
Postat av: Sofia

I'll be there;)

2010-03-01 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0