Tankar runt tonåren

Ett år närmare att bli gammal.. Det är bara några få dagar kvar tills jag går ur tonåren.
Haha ja ni tonåren.. Har vart i den i 7år blir det va? har på både gott och ont. En hel del har hänt under dessa år och förändrats. Men finnarna består... De har jag tyvär inte gått ifrån ännu.. de senaste 10 åren har jag gått ut på utveckling och bli vuxen, från barn till ungkvinna. Men nu är det 10 nya år framför en, ungvuxen åren.. Vilka förändringar kommer ske under dessa?
Kommer jag få rynkor?
Kommer jag ha träffat mannen i mitt liv?;p
Kommer jag vara gift?
Kommer jag skaffa barn?
Vart är min kärriar, vad jobbar jag med?
Mycket som kan hända under åren som tjugo+ -30 åren.. Känns spännande men samtidigt läskigt. När man fyller 18 räknar man som vuxen, men inte fören nu när jag ska fylla 20 som det börjar kännas på riktigt..
Känns som man måste ta ett vuxen ansvar på helt annat sätt.. Mer seriös.. Men vill dock ha barnasinnet kvar! Jag ska hoppa över en gräns. Och detta är något som jag behöver syster råd med.. För egentligen.. Vad fan händer de här åren??

Tänkte ge mina nära en önskelista så ni alla kan titta här ist för att alla ska ringa å fråga..
Men kan varna er.. Jag säger nu allt jag vill ha även om det inte är realistiskt att jag får det, jag begär inte, bara önskar:D

Den dyra/orealistiska:

Systemkamera
Laser behandling
Bartender utbildning

Den Normala:

Fina glas
Röd soffklädsel??:p
Digitalkamera (finns råå billiga alt)
Att min bror ska laga min dator
Skor och klädesplagg (Som jag ska imorgon lägga ut bilder, pris o affärer)
Smycken
Smink från makeupstore - Som jag oxå ska lägga ut exakta produktvaror imorgon
Annsiktsbehandling

allt jag kommer på förtillfället.. Kommer jag på mer så skriver jag en ny:)

xoxo En nästan vuxen Bergh


Kommentarer
Postat av: Marika

Nope.. inga rynkor.. dom får vi inte i vår familj..

Mannen? eller kvinnan i ditt liv? ja det hoppas jag!

Barn? Absolut!!!!Tror inte du har gift dej dock..Men du jobbar på sjukhus tror ja.. hehe

2010-02-11 @ 08:23:27
Postat av: Alexandra

Helt galet vad fort åren går Sofia:) Kommer fortfarande ihåg exakt hur du såg ut när du var 10 år. Fatta att de äär 10 År sen.:)

2010-02-11 @ 11:36:48
URL: http://nem0.blogg.se/
Postat av: Sofia

Marika Melin hur vågar du säga Mannen, ELLER KVINNAN?? Jag är bara lagd åt ett håll!:D

Så du tror jag kommer skaffa barn under den tiden? det var intressant.,..;P Tack tack



Alex: Haha ja tidne går verkligen fort, men jag är dock glad att jag inte är tio längre;)

2010-02-13 @ 13:51:18
Postat av: Alexandra

Haha de är jag me.:)

2010-02-14 @ 20:17:22
URL: http://nem0.blogg.se/
Postat av: Monica

Nä, rynkor tror inte jag heller på. Vi är så snygga i våran familj ;). Man blir snyggare för varje år!



Skumt.. barn? Det är frågan? Kan inte riktigt tänka mig att du ska ha det på ett tag..



Barnasinnet kommer du definitivt att ha! I våran family är vi ju ganska unga i sinnet, eller vad tycker du ;)??

2010-02-15 @ 11:43:01
Postat av: Sofia

Ja men absolut;)

2010-02-15 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0