Sur påladdning

Men faan!! Hade inga pengar på mobilen Så jag logga in på banken o fyllde på den.. en halvtimme senare.. Fortf inga pengar har kommit?? Så ringer till comviq o får sitta å vänta en kvart så snackar lite med en tjej där..
- Ne vi ser ingen påladdning på detta nummer. Har du kontroll nummret?
-aa Jag tror att det är det här (ger ett nr)
-Ne det där är inte det, du får ringa banken så får du ta reda på kontroll nummret.
-Aa okej.

Lägger på luren.. O kommer på.. Jag kan ju inte ringa banken.. Har ju inga pengar på mobilen!!! ÅÅÅååååh!!

Nu ringde äntligen Mamma, berättade hela historian och hon tyckte synd om mej o ska fylla på min mobil.. Då kan jag ringa banken o ta reda på nummret med.. MEN om hon laddar på med 195:- så blir det kompis sms, ¨å får jag min laddning sen med endast 75 så är det bara kompis.. Så Jag får helt enkelt skita i det antar jag.. Eller fan.. Comviq får fan lösa det här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0