Jag kan bara le...

Jag läser, jag känner, jag hör, jag ser..På idioter.. Vilka pinsamma människor det finns.. Jag kan inte förstå mej på detta korkade folkslag som skämmer ut sig. Vet dom ens om det? Jag är glad att jag är de jag är! '

Och jag är glad att jag har min vän, lilla prinsessa Mathilda!
Hon är verkligen en prinsessa! Pissar på guld för denna människa!
Jag tycker bara det är hemskt att fint folk blir fel behandlade.. Pga avundsjuka.. Att man kan bli begränsad av andra pga att man är SNYGG och är en person som är lätt att älska!
Du är inte värd deras skitsnack.. And thats a fact!!!

Jag känner det till mig själv med.. Är inte värd att ta massa skit ifrån idioter..

VI, VI är inte värda annat än det bästa.
Och vi får hjälpa varandra att komma ihåg de.

Älskar dig snutt!

Sofia Bergh, Mathilda Brandberg. Vi är stjärnor.. Men det är inte lätt att lysa i skiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0