Alla hjärtansdag

Igår vare fest, kjelle hade avskedskepa.. Ja jag var väl antagligen inte på mitt bästa partymood.. Sofia Kan inte dricka alkohol längre, nej, för jag blir så full på så lite.. kan inte förstå, sån har jag faktist aldrig vart.. Men Ja, jag blev ganska full, o seg, riktigt såsfull!
"Sofia Du fyller 20! Du är inte pensionär än!!!"
Jag gick hem strax efter tolv...
Peter kom o hämta mig, köpte chips å skulle se film.. Sofia råå däcka efter 10 min..

Så alla hjärtans dag, när man ska gosa med sin älskade, Men inte jag.. För det första är han ganska långt ifrån..
Sen så Jobbade vi, en Söndag.. Gratis! Men det var mer värt det, för det var för en bra sak! 50%Av alla intäckter gick nämligen till cancer fonden!!
Alltså ca 10.000 blev det.
+ 1300kr som vi fick i dricks-raka vägen till cancer fonden!!

Känns extra bra att skänka till Cancer fonden efter som mor hade cancer för ett par år sen, tack o lov var hon stark och överlevde.. Tyvär dog äve min Farmor för ett par månader sen i cancer.. R.I.P... Hon var den enda far elr mor föräldrar som jag hade.. Hoppas iaf hon är på ett bättre ställe nu<3

Tack alla gäster för att ni Valde restaurang Hammars idag o tack all personal för ett bra jobb!

Hoppas ni alla haft en mysig dag!!

Snart syns vi , familj o vänner.. Saknar er jätte mycket!!!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Monica

Vänta bara tills du har din 30 års fest, då orkar man hålla igång hela natten ;). Puss på dig och snart ses vi :)!

2010-02-15 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0