Vad bjöd världen Sofia på idag?

Hej, vad har jag på hjärtat?
Vill ni höra min dag?
Då måste jag först säga att sen jag halka omkull på stan har det bara gått ut för mig.. Fattar inte vart flytet är? Vart är min räkmacka som jag ska surfa på?

Jag skulle börja 10 idag, vilket är extremt tidigt för mig eftersom jag aldrig går upp innan elva o jobbar oftast kvällar.
Så tog min bil, orka inte skrapa rutorna så noga, men det skulle jag gjort eftersom lite skymd sikt gjorde att jag svängde ut från parkeringen lite tidigt och hamna i en vall..
Började desperat sparka bort snön, kom en dam och ställde sig vid mig, snacka på som fan men inte hjälpte hon mig...
Morgontrött ,Stressad till jobbet, frusen, blöt om fötterna. Och en dam som bara snacka så kände jag hur irritationen över mitt liv kom..
Till slut kom 2 gubbar och hjälpte mig loss. Woho en halv timme sen,...

Sen var dert underbart skönt att jobba hela dagen med blöta fötter..

Senare, skulle jag gå ut och hämta något ur förådet, när jag smällde igen dörren attackera ett par istappar mig och vissa tog sig till och med ner i tröjan.. SKÖNT

Sen har jag rullar 10 kg köttfärs till kötbullar, tog typ 1 timme o 45 min !  Tummen upp


Och nu mitt i inlägget ringde min far! Och han var riktigt prat glad! Och så sa han faktiskt att han älskar mig! Och det har inte hänt många gånger så det förgyllde min dag och nu blev jag på riktigt bra humör igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaaaaaw.. Gulliga pappan! Det vi pratade om sist juh! Va glad jag blir!!

Pusspuss

2010-12-16 @ 11:46:20
Postat av: Catharina

Låter som de inte riktigt va din dag.

En till som älskar dig här.

2010-12-17 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0