mögel eller damm??

Stor städning pågår fortf ( En veckas tid..) Upptäckte i badrummet, ventilen... är det där..Mögel eller damm..? Ursch jag vill inte veta! Backar långsamt och tar duschslangen o spolar förfullt (PÅ AVSTÅND!!)
Står o diskar, lyfter på det där filtret.. En snus? Jag umgås inte med folk som snusar? URSCH HUR LÄNGE HAR DEN LEGAT DÄR?
Ursch när blev jag en snusk? Det här är fan vidrigt alltså. Det är inte nyttigt att aldrig vara hemma!
SÅ stökigt har jag absolut inte, bara det att jag inte städar så grundligt.. Så ofta.. Hm...
¨Men nu ska det städas inför prinsessan Elins ankomst! (Min familj hälsar inte på mig så ofta så när någon väl gör det får jag låtsas att det alltid är såhär rent o fint!)

Kommentarer
Postat av: Marika

Hmmm.. inte var det så städat när prinsessan Marika var o hälsade på i somras?=(

2010-12-21 @ 15:32:03
Postat av: Sofia

Beror på vad man jämför med Marika;)

2010-12-21 @ 18:02:06
Postat av: Catharina

Jag kanske dyker upp i januari, säger inte vilket datum så då får du städa hela månaden :)

2010-12-22 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0