Jahapp one more time!

Jaha då var man singel igen, det var väl bara en tidsfråga egentligen. Men jag är nöjd med beslutet, för alla människor förtjänar att vara lyckliga, men alla kan helt enkelt inte göra varandra lyckliga.. Dock tog det slut på ett löjligt sätt.. Hur seriöst kan man ta ett förhållande som tar slut på sms??


Jaja. Taggad inför helgen på lördag blir det Piren hoppas jag. Har inte festat sen Halloween så det kan bli väldans roligt!:D
Nu bör man duscha o dra å jobba Dejvan.. O imorgon ska man jobba på kontrast! Jag har nog snart jobbat mig igenom hela Norrtäljes restauranger snart;)
Så får man se vad som händer ikv efter jobbet.. Ohhh

Kommentarer
Postat av: Catharina

Jag är stolt över dig och tycker du är superduktig som både jobbar och går i skolan.

Kramar

2010-12-03 @ 11:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0