ITS CHAOS TIME!

Laddar inför nyår..
Följande: Välja kläder..: Jag och Frida kom fram med samma outfit.. Tummen upp!
Äsch vad fan..
vi skulle städa o göra annsiktsmask osv.. Sluta med att vi åkte bil o dricker te ist.. Ne men vi har ju hela natten på oss!
Ladda Ladda Ladda.. PRE NYÅR IDAG! Sista natten någonsin på 2010.. Känns inte bra, jag vill inte lämna 2010. Jag älskar 2010, det bästa året i hela mitt liv!! DONT LEAVE ME 2010!! 2011 känns redan som en flopp, känner mig rasistisk mot det.. Vet inte varför, har bara en känsla av.. OGILLANDE på 11.. Men de blir vad man gör det till right??

Funderar på att börja video blogga lite.. Vad tycks? Äsch onödigt att fråga när ni ändå aldrig kan släppa en kommentarjävel:D SNeaky bastards....;)

Kommentarer
Postat av: Catharina

ja kan

2011-01-01 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0