Im glad to be alone

Ursch helvete vad dåligt humör jag är på. Fyfan vad skönt det är att vaara ensam då.
Var jätte glad, i fan veckor. Och nu som om man skulle tappa en back med glas KRASCH! POFF!
Jag fattar fan inte hur folk tänker? VAAD är det för fel på människor? Är jag dum i huvudet eller är fan 90 % av människorna helt körda?
Eller så kan det vara här på landet kanske där folk har en annan uppfattning om ordet "Normal"..

O jag som önska att man för en gångs skull kunde vara kompis med ett ex, åt helvete med det alltså.
Vi är långt ifrån samma jävla stadie.
Man kan inte säga en sak o sen betee sig som det värsta. Helt sjukt.. Ursch jag skäms jag kan inte ens skriva situationen.


Jag är arg som hulken nu alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0