Funkar de någonsin? - Killars dåliga knep

Jag funderar över killars knep att ragga osv, men vissa saker dom gör och säger tänker jag bara : Funkar det där någonsin på någon?
Så jag tänkte ge några exempel:

På internet:
1. Snygg! har du cam? Eller kan du skicka några bilder?
2. Camsex?
3. Hi im from.. Wanna be my friend?
4. Kåt?

Idioter...

På krogen:

1.Killar som smyger bakom och står och juckar mot en på dansgolvet (Är det dans?!?!)
2.Får jag följa med dig hem?
3 Killar som är rå fulla och inte kan prata eller stå och : Kom jag ska viska ( Spelar ingen roll vad de viskar, det har redan gått bort för länge sen)
4. När dom kommer en flock kompisar och samtliga hoppar runt en.. Lyckas då någon av er få stackars tjejen som är klämd som en skinka i en toast..
5. Jag vill ligga med dig!! Éller klassikern : Du gör mig såå kååååt
6. När de pratar om sin kuk, storlek, eller vilken fest det är i byxorna.

När dom väl har fått napp:

1. Pratar om hur många dom har haft sex med.
2. Pratar om sex med andra när ni ligger i sängen.
3. " Min förra tjej..."

O det mest avtändande enligt mig är : Jag vill bara ha sex med dig.
När man vet att killen ENDAST vill ha sex, Spelar ingen roll om man inte vill mer själv, det är så otroligt osexigt.
Mena, för det första:

1.Du låter som en slampa mannen.
2.Det finns inget att jaga längre.
3.Det är inge kul att öppna ett paket man redan vet vad som finns i.

Du blir bara lätt! Lätt och totalt ointressant!
Alla kan få dig.
Easy= Sleazy!


De flesta tjejer vill iaf tro att de är speciella på något sätt.. Och dom här knepen.. Fungerar inte..

För mig, så kommer något raggnings knep som innehåller ordet sex aldrig fungera. Intresse DÖTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0