All i want this year!

http://www.onepiece.no/product_info.php?cPath=136_139&products_id=2514

Just DEN vill jag ha!! Funderar på att beställa den;)

Förutom den tänkte jag skriva en liten a la önskelista till familjen;)

Foundation : Makeupstore (Flytande, matt) Färg: Cream
"Barset" - Finns på Chilli ex.. Shaker mått osv, är ett set!
Ordentliga annsiktsprodukter
Underkläder : Trosor st xs, bh 70C.
Tröjor Eller fan kläder överlag..

Ursch det här är svårt.. Ni söta familj behöver inte ens köpa till mig men ni frågar ju så jag får väl svara.. O det är lättare att skriva såhär än att säga till var o en..
Sen önskar jag mig lite mysiga hemma prylar. Men kommer inte på något exakt:D
EN SNÄLL FAMILJ UNDER JULEN UTAN BRÅK!!!:D

Så nu får ni skriva en liten lista till mig mina älskade!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Å ja som redan har köpt julklappar men de som blir över på listan får jag försöka komma ihåg till födesedagen

Kramar

2010-12-06 @ 12:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0