OO JA!!

åååå! På lunchen satt jag o drack min passionsoda, när jag kom till slutet.. Vad fan är det där i botten? Såg ut som juice som satt fast där.. Kolla datumet 10 MAJ?!?!?!??! UUUUEEEK!!

Sen har jag upptäckt att folk känner igen en från jobbet, för när jag inte byter om utan har kvar skjortan på mig på väg hem från jobbet å ska byta om hemma ist så ler random folk mot mej o idag hälsade en..

Ååå Vad less jag blir på fram å tillbaka, upp o ner, bra o dåligt.. Skärpning!

HAHA ASSÅ VAAA??? Du är ett sånt jävla psyko bruden! Du skriver så störda grejer, som ett riktigt psyko springer runt å smider onda planer? Jag kan inte låta bli att läsa det du skriver för de är så sjukt roande. Man blir så jävla chockad hur sjuk en människa kan vara. Alltid kommer det något nytt.. Å man blir lika förvånad varje gång. O ATT DU INTE FATTAR DE SJÄLV?! Det gör ju saken bara ännu roligare! Haha
Å Det är bara läskigt att du funnits runt mig.. Vad har du hållt på med då liksom när du är såhär sjuk nu. Men de blir väl värre med åren! Kan du inte bara sätta din plan i verket så man får veta vad sjukt det är? är som att läsa en spännande bok! Kusligt och spännande men samtidigt så extremt roande!


*Sofia Läser spänningen framför datorn*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0