Snark..

Ja, jag ska nog flytta tillbaks till Uppsala. Var ett Stort misstag att flytta hit.
Killen som var en anledning att jag flytta har ju visat sig vara ett as gång på gång. Gamla kompisar som var en annan anledning bor ju fortf långt ifrån så inte träffar man väl dom mer än förut, jag har ingen familj som bor här. Och jag glömde ju såklart bort att folk i småstäder är lite speciella, alla känner alla o folk startar rykten. O killar som umgås med fjortisar för ingen i deras egen ålder vill ha dom.. Asså vart finns min anledning?
Det finns inge matställe eller affär som är öppet längre än till 23.00. Finns inget tåg, finns inga jobb, finns knappt nå uteställen, Finns inge bra shopping, vad fan gör man då när man är nere liksom? Går till coop nära å spenderar  pengar på skitsaker? För Shopping gör en lycklig..

Man behöver skor när man är arg
man behöver nya underkläder när man gjort slut
Man behöver smycken när man är ledsen
Å till detta samtlga behöver man ett bra uteställe med fräscha killar..

O jag vill inte vara negativ men jag kan inget annat för jag blir less o jag har inget val en att bo här ett år till..
Jag fokuserar bara på att jobba nu ist, tragiskt nog så är det de enda jag tycker är roligt atm så..
Å sen får jag bara fokusera på att plugga plugga plugga, det får vara mitt liv för jag orkar inte med att stöta på fler dårar här asså.. O ska jag göra något så tänker jag åka iväg..

Sen kan jag ju berätta att min hand tvål som jag köpt luktar kondom.. Så tycker nån att det luktar lite jordgubbs kodis när jag är i närheten så kan jag ju avslöja att det är JAG men det är ingen fara, jag är inte ny.. ja ni vet.. Utan det är bara min tvål som har en påminnande doft..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket klokt. Vad binder dej i Norrtälje?

2010-08-14 @ 07:03:13
Postat av: Monica

Du får komma och bo hos mig ett tag om du känner för det :)! Förstår dig men va ändå glad att du inte bor i Hallsta.. PUSS

2010-08-16 @ 09:08:47
Postat av: Sofia

Haha ja absolut:D

2010-08-17 @ 23:03:21
URL: http://sobergh.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tycker det låter som ett förjävla bra beslut, vi flyttar till uppsala och skiter i resten, you and i baby <3

2010-09-04 @ 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0