Jaha du

Jaaa jag har inte haft tid att blogga. Förstår inte dom här stora bloggarna? Dom har inget liv! Nej det har ni  inte för då skulle ni inte ha tid att lägga tid för 10 inlägg om dagen?!?!?! aa nu vart det tyyst i publiken va?

Igår var jag iaf på bröllopscatering. Var jeavligt kul faktiskt..

Tidigare under kvällen hörde vi instruktioner till herrarna att de fick kissa ute ist för att spara på vatten. Jag o Maria hade ätit våran "Extra extra desserter" (Som var alldeles för mycket extra extra så höll nästan på atyt spy istället) Kom en karl ut bakom knuten

Maria- Har du vart på herrarnas?
HerreN- Va? Nej asså jag var bara o kissa bakom hörnet!
Han såg helt påkommen ut...

Maria är en ganska rolig filur som är alldeles för framåt för många. Hennes öppnings replik när hon anlände till en herre som var lite äldre som skulle spela " ÄRU TAGGAD DÅ?!?!?!?!?!?!?!?!
- va? Ja jo .. Vaddå?
Såg ut som han hade fått en smäll i annsiktet

Jag- Maria, har du ett "gum gum"?
Hon bara flinar och nickar ungefär..
jag- gum gum?
Hon forts bara som ingenting..
HAR DU ETT TUGGUMMI ELLER???
Jahaa jag trodde du sa "Yam yam" Och tänkte bara vad fan är det?
Girls bakes cookies yam yam yam


Okej det var roligare än vad det låter..
Min dator har viruskrashat.. Den ¨går inte att starta..:( Är hemma hos Sanna nu!:D
Hejdå


30seconds to mars- This is war


Kommentarer
Postat av: eropho.se

Lät som ett kul jobb :)

2010-09-05 @ 11:45:50
URL: http://eropho.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0