Bajsar

Jag Oooooorkar inte med människor!!! Varför kan inte folk bara vara normala? Och jag orkar inte anstränga sig för människor som inte anstränger sig tillbaka. De är slut med sånt.. Tänker bara fuck this.. Orkar liksom inte bry mig längre. Jag har ett grymt tålamod, men när de tar slut så tar allt slut, då skiter jag i det totalt ist. Men folk fattar tydligen inte att trots mitt omänskliga tålamod har jag oxå en gräns. Bara för jag har kunnat tagit mycket skit betyder inte det att jag tar hur mycket som helst.  Du borde tagit hand om de du hade.. Säger bara skyll dig själv, för jag går..

Vill att Frida ska komma ner nu. För hon är den enda som är som mig, hon är den enda som förstår hur jävla fucked up folk kan vara,  den enda som accepterar att man skiter i och inte bryr sig vad känslor säger eller vad som är rätt eller fel, utan man bara skiter i allt.. Som att Släppa något man har i handen å låta de falla på backen och bara kliva över det å gå där ifrån..

O ne fuck allt som har med någon känsla för något att göra, glad ledsen arg. Skiter i att vara jag är bara utan.. Har inget humör alls atm..
Jag är inte olycklig o jag är inte lycklig, jag bara skiter i ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0