Var man ensam?

Happ, haft en trevlig helg iaf, utgång fredag o igår tog det bara lugnt, Sanna kom över o natta här.. Så idag kom även Emma.
Åt lunch o en trevlig söndags prommis med en antikrunda:D Haha. Ja jag ska försöka hitta min mobil sladd så jag kan lägga upp lite bilder..
Så en heldag med tjejerna, skön söndag..
Men nu har dom precis åkt å jag undrar vad jag nu ska göra, har inte vart ensam på ett bra tag.. Å det är något jag inte är sugen på att vara heller..
SÖNDAGSMYS NÅGON??
*Skickar iväg ett par sms å ser om någon nappar*

SER INTE UT SOM JAG??:O:O

Kommentarer
Postat av: Gunnarsigrun

Great idea make it site. Thank you.

2011-03-28 @ 10:43:11
URL: http://gunnarsigrun.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0