Tunisiska möss och barn

Så nu var det sista skoldagen o nu är det då lov igen:D Så skönt.. Inga planer på hela lovet from nästa vecka.. Känns skönt att ta allt som de kommer..
Imorgon blir det Påskmiddag med familjen o på lördag ska jag provjobb!=) Något nervös såklart!

Puh, idag glömde jag helt bort att min parkerings lapp gått ut.. Kom på detta efter en timme o fick panik, sprang som en galning ut till bilen, halka till för jag sprang över gräsmattan så jag ramla o blev lerig:( inte kul.. O pinsamt med..

Nu ska jag träffa älskling o gå ut o gå.. siktar på att göra det lite extra spec ikv:)

Lurade min syster Monica att jag var med barn med.. Hahaha riktigrt kul för hon vart helt galen:D


Det är så intressant att jag skulle vilja ha en intervju med dej om ditt liv..

SEN VILL JAG SÄGA TACKAFAN FÖR PORT MED KOD SÅ SLIPPER MAN EN MASSA PÅSKKÄRRINGAR SOM TIGGER!!!
Jaja jag är jätte dum men jag orkar inte köpa massa godis för att få några påskkort. Känns bara onödigt o jobbigt.. Jag kan tycka att barn är extremt jobbiga ibland... Jag har lärt mej att inte titta på dom när man möter dom så slipper man hälsa å svara på massa konstiga frågor.. Å sen älskar barn att titta på mej, vilket jag känner är extremt irriterande.. För dom slutar aldrig, en vuxen människa slutar titta om man tittar tillbaka, men det gör inte barn... Vad tittar dom på ens? Det gör mej tokig.. VARFÖR StirrAR DOM PÅ MEJ???
Trots detta råkade jag precis titta upp när barn gick förbi o jag gick i linne för jag skulle bara snabbt till bilen.. DÅ DIREKT:
-FRYSER INTE DUUU??
-Nej jag gick inte så långt..
När jag var ca 10m förbi dom ropa dom:
MAN KAN FAKTIST BLI SJUUK!!
Ja du käre snorunge jag är 20 år och jag tror jag är rätt medveten om att man kan bli sjuk om man springer lättklädd ute för jag har levt 15 år längre än du. Men jag har ingen mamma hos mej som tvingar på mej en overall för jag ska gå ut i 2 min..O det är jag tacksam för..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vet jag när du blir förkyld snart. Kanske bäst du flyttar hem igen så jag kan klä på dej ordentligt :-)

2010-04-03 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0