Tankar från en fullhjärna..

jävla skit.. Jag hatar att komma hem.. ENSAM.. Kul, en kväll ute å sen är man ensam igen.. Nee egentligen är det bara natt jag som pratar.. Det är det jag säger nu som jag inte menar... Eller?
Vad fan är lycka?
Att ha kul, att vara med kompisar, att vara med sin familj, att kunna göra vad fan man vill? Isf är jag lycklig.
Men varför känns de som något fattas? Inget specifict, ändå någonting. Jag gör mig av med det som gör mig olycklig, Jag bör bara ha det bra kvar.. Är det olyckan som fattas? Jag fattar ingenting..
Hur kan man vara omringad av så många å ändå känna sig så ensam? Ne jag fattar fan ingenting..
Jag kan säga en sak dock.. JÄvlar vad man skickar för mÿcket sms:D Hahahahahahha jajja det finns alltid en förklaring iaf! JAG har alltid en förklaring!

En sak.. Varför lyssnar jag på sån depp musiK? Jo.. För jag gör bara det.. Men de får mig att tänka..

Okej fan.. jag är ensam.. Men är jag alltid ensam eller är det så jag känner bara ikv? Ja allt vore lättare om Sofia var en Samlad Sofia å inte är hundra olika Sofiaor som tänker å känner å allt olika.. Jag blir helt enkelt olika personer beroende på hur jag känner mig.. Sant..

Gaoud damnit kan de bli morgon dagen så jag blir lycklig igen??? För det är fan bara ikv.. Eller? Åå jag blir tokig..

Ne Skiter i.. Finns ingen Sanning, allting är bara lögner lögner.. Lär er det folk som inte fattat de än.. ALLA ljuger.. Finns inga jävla undantag.. Jag ljuger, tillome för mig själv. DU ljuger, eller hur? du vet det..
Jag vill bara vara ett djur.. En skall kan inte ljuga.. En svans jävel kan inte ljuga..

Ne fuck this jag blir snart glad igen.. Om jag ändå hade kunskapen till att koppla in djud så jag kunde somna in till denna sköna musik.. I dont wanna close my eays, i dont wanna fall a sleep, cuz i dont wanna miss a thing.. Förjävligt att den låten är förstörd dooock

Ne nu börjas de igen.. Upp ner upp ner, det kanske ni tom ser
NU STANNAR JAG PÅ UPP o slutar skriva. SKitjävel

Imorgon imorgn imorgin

Okej allt jag sagt är en lögn å de får ni bekräftat imorgon !!!! Men jag raderar inte för de kan var akul att läsa för mig sj tom...

GODNATT

Gaoud damn jag kommer ångrta mig imorgon.. jaja vi kör igen om på nytt då
NI VET

HAHAHHAHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0