Somethings arent meant to be told..

Okej, ja jag behöver väl inte ens berätta vad jag gjorde igår.. Ni kan nog lista ut det.. Underbar kväll som alltid.. Fan vad jag har det bra ibland.. Tänk om vardagarna var lika förgyllda?=D Ja men vissa saker kan jag inte ens skriva om . Man kan inte alltid berätta allt.. Hahaha.

Å ursch imorse var det min tanke inte "oj vad fräsh jag känner mej"..  Drog ut å sprang, fick håll hela tiden.. Varför dricker jag alltid innan jag springer? Jag är SÅ dum... Varför glodde folk så jävligt? Är det för jag var rosa eller för jag sprang i regnet? DET ÖR SKÖNT OKEJ?? Då ser ingen om man svettas heller.. De haglade ett tag med.. Vilket bara var skumt...

Ååå jag är så taggad för sommaren 10!!!!


Har vart lite deppig över att jag är ensam singel av mina vänner.. Vilket jag kom på hur underbart det egentligen är.. Varför få komplimanger av en när hela inkorgen kan fyllas? Underbart..
BVara glida runt på stranden i en snygg bikini (Utan att ha någon boss som klagar på det) Å spana in solbrända killar.. Hallå? Stockholmsveckan, festivaler, å sommarnätter.. Allt sommaren har att erbjuda.. var länge sen man var singel på sommaren!!
Något som jag är SÅ glad över.. HA medans fiolket tränar som freaks å alla deras mat dieter kan jag skatta mej lycklig med att de enda jag behöver göra är att ÄTA! Så jag kan fylla ut min bikini från förra året..
Sen att jag springer å gör situps känns inte tvångsmässigt utan jag gör det för att jag gillar det.. Å jag gör det när jag känner för det;D
Avundsjuka?
Det är skönt att chilla medans man kan.. tro mej, jag tror valkarna drabbar även mej någon dag..

Jag ska så skaffa mej en cab å stora solglasögon!!!! Summer 10 here i come!


Underbart Citat:
"get while the getting is good!"
eller
"Get while its good to get"
Kommer inte ihåg exakt hur det var.. Men ni förstår!!:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha du e härlig och jag tror de går lika bra utan cab.

2010-04-19 @ 07:41:28
Postat av: Sofia

Kul att jag nöjer någon då:D

2010-04-19 @ 14:12:43
URL: http://sobergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0