PurrrPurr

Jaha ja.. En happy day, trotts snön.. Äsch de försvinner.. Damn vad jag jämt är positiv!
Känner mig extremt duktig, var hur trött som helst idag men var ändå i skolan hela dagen lång, tänkte skippa idrotten.. Men tänkte fan jag måste.. Å kämpa ist på som fan ! Boxning yeah yeah! våra idrotts lektioner är faktist riktrigt roliga.. Men i slutet.. Gah situps å slå.. Tacka fan att situps har blivit en vana annars hade jag nog dött!!
Nu är jag helt död i hela kroppen..

Wiie Imorgon ska jag ner på båten och prata lön å allt:D Känns kul.. Men iiaouch, grekchefen ringde idag.. Hur säger man upp sig på ett bra sätt liksom? Är typ rädd för honom haha=D

Ibland känns det som man är omringad av idioter. Och vissa är sådana självklara fall. Jag kan bara skratta!

Ge mej sommar och det ljusa håret!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Sommar i Ununge :)! Det gillas :)!

2010-04-22 @ 09:20:53
Postat av: Sofia

ja de är myyys !:D

2010-04-22 @ 09:51:15
URL: http://sobergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0