Me and the Diva

Vaknade idag.. Inte allt för pigg o positiv.. Men tog endå en lugn å skön morgon..
Kom hem efter skolan. Var lite down.. Kände mig ensam.. Okej, det är mitt största problem just nu.. Jag har extremt svårt att vara ensam.. Inte konstigt, har inte vart det på flera månader?? Först Hade vi André som bodde här, (dessvärre). Sen dirr åkte jag upp till Mathilda å bodde med henne i två månader, Sen när jag kom tillbaka var Wille här så gott som varje dag. Sen efter det har jag vart med Sanna så gott som varje dag. Då blir det skumt att helt plötsligt vara ensam..
Så vad gör man? Jo tog tag i lite saker på min "Måste göra lista". Som jag även skrev idag å satta upp på kylen. (BIG NEED OF THAT) Checkade av ett par saker, plugga, gjorde rent åt bajs fisken..
Sen blev jag sugen på att spela lite gitarr. Så gick ut i förrådet o hämta den utrustningen som behövdes..
Börja klinga, oj vad det höjde mitt humör någe enormt!
Har inte spelat på väldigt länge.. Vad ska jag spela?
Satte på gamle hedleliga media player.. Vad kom upp där? Kalla mig.. Kan inte jag den? Börja klinga lite.. Jo men titta..! Spela inga nya låtar idag utan träna mer på tekniken i flera timmar.. Klar förbättring.. Tror jag kan bli ganska duktig om jag fortsätter den här gången!!

Gått ut på några ordentliga prommisar med Chili oxå.. Hel mysigt. Vi gick där i våra rosa kläder o njöt av solen.. Kände att vi såg ut som ett äkta bimbo par.. Fattades bara de blonda.. Men de kommer till sommaren;)

o nu är jag 100... Pizza mannen säger mitt namn.. Tycker det är wierd.. Men ja det är bara le.. Rätt kul äre å vara lite känd i sitt område haha.. Spec på en pizzeria vaa;) OKEJ till mitt försvar äter jag alltid sallad.. En gång i veckan!
Ost o skink sallad - ägg + avocado.. Underbara sallad.. kostar bara 60 kr med!!

Nu sitter jag å dricker kvälls kaffe o klingar lite fortf.. Har dock fått extremt ont i ryggen av att sitta som en räka i sängen flera timmar..

Men nu blir det duschen, plocka undan lite o lägga sig framför soffan o bara gosa med min prinsessa!!

Tur att jag har min bästis här;) Divan av divorna: Min älskade Chili




Kommentarer
Postat av: Mamma

Lista är toppen tjejen.

Vet av erfarenhet sen förr att spela mår man bra av. Tur du har gosan att kramas med.

Puss

2010-04-14 @ 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0