Ledighet kan vara värdelöst

Amagad ledighet kan vara så tråkigt !

Helt ledig idag, vilket faktist suger, för jag har absolut ingenting att göra..:/
Åkte ner till SS å prata lite om sommarjobbet så gick ändå upp halv åtta..
ALLA ANDRA ÄR I SKOLAN ELLER JOBBAR. Å de regnar så inte ut å springa kan man heller, eller kan, men hur kul är det i det här otrevliga vädret..

Så sitter som en pensionär å dricker kaffe, mysig frukost framför MTV å löser korsord :/ Mjaa.
Någon som vill rädda mig ifrån en SLÖ dag som jag inte är sugen på??

Kan omöjligt förstå folk som är såhär varje dag, inge jobb ingen skola. Hur klarar man av det? Just nu skulle jag vilja att mina dagar gick ut på skola OCH jobba.. Varje dag helst.. Längtar till SmakaPåStockholm ska börja! Yeay ska bli skönt att jobba hela dagarna, hem o sova å upp o jobba igen.. Pengar pengar, göra göra! Underbart!!

Undra om man ska ringa Gustav å vara allmänt dryg när han är troligtvis bakfull hihihi

Aouch har ont i hela ryggen efter gårdagens idrottxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0